2009

Det finns flera anledningar jag vill visa den här bilden från 2009 idag:
1. Den är tagen på alla hjärtans dag 2009, alltså exakt 3 år sedan.
2. Jag drömde i natt att min kompis Emma som även i natt sov över hos mig, klippte mitt hår så jag hade den här frisyren igen, och jag blev så jävla förbannad för hon skulle ju bara klippa topparna och det tar så jävla lång tid för mitt hår att växa!!!!
3. 2009 var ett rätt bra år pökmässigt och festmässigt för mig. Jag har ca 30 album från 2009 som heter antingen, förfest, fest eller bakis. Rätt jävla otroligt att det va ett bra pökår med tanke på den frippan.
4. Inte ens en vecka efter att den här bilden togs så låg jag färdigopererad på sjukhuset och hade inte längre underbett.
5. Det kanske va pga. mitt nya bett jag fick ligga? True that!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0