Allt är seeegt

Min dator är så slow så det inte ens är kul.
Idag har jag fått en hel del gjort..typ.
Har fortsatt totalrensningen av min garderob, bl.a.
Jag fick ju ett ryck igår när jag va bakis och drog iväg till rusta och bauhaus och klöv två klädställningar och ca 75 st galgar, för jag tänkte; jag har väl en jävla massa kläder.
När jag kom hem hängde jag upp alla kläder jag hade (inte ful-mjukiskläder eller underkläder dock) på dom ställningarna och skådade mitt verk.
Orkade inte bli klar igår då men jag fortsatte idag och idag har jag lagt upp asmycke kläder som jag inte använder på vinden och hängt in resten i garderoben.
Det känns jävligt bra nu, men problemet är att garderoben ändå är proppfull nu, plus att jag har asmycke kläder i tvättkorgen som jag inte ens tänkt på ska in i garderoben när dom är tvättade...Hmm...
Jag som tänkte att om jag rensar garderoben så är det ju ok att shoppa lite.
Nej, inte som det ser ut just nu iaf.
fint blev det dock.
Tänker inte visa det här för vem bryr sig.
Vem läser sånt här trams anyway liksom?
BRY

Har sagts
Kluddrat av: ussa

jag

2012-02-14 @ 23:12:06

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0