helllooo

är på G med en ny headoer snart.. den kommer bli AWESOOOME!! jag hade världens pms-moment när jag skulle åka hem från sthlm i måndags, jag va så jävla arg och allt jag gjorde gick dåligt. hade ont i händerna av min skitdåliga väska jag hade, var irriterad för att bussen va sen, plankade på tunnelbanan, vilket jag aldrig gör, och då självklart, såg jag kontrollanter som gick på tåget jag hade gått på, så jag va tvungen att hoppa av fort som fan och ta nästa tåg! när jag kom fram till centralen så va jag så arg att jag va tvungen att prata med mig själv högt och argt för att få ut det och slå mig själv på benen. såg nog rätt scitzo ut. bryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0