Tjänna

Hej hopp, idag har jag inte gjort jättemycket än. Har diskat och möblerat om lite i köket.
Försökt städa lite men tappade motivationen halvvägs.
I fredags gjorde jag mig lite finare i håret än vad man brukar. Jag känner att man borde rulla upp håret på spolar och göra lite mer kreativa frisyrer oftare!!
På 20 till 60-talet ansträngde man sig så mycket mer med sitt hår än vad dagens tjejer gör!!
När man skulle ut och dansa på 50-talet kunde man börja med håret redan på morgonen, eller så satt man hos frissan hela dagen!
Tjejer som går ut ny för tiden, plattar håret eller gör asfula lockar med en locktång och är nöjda med det. Dom kan och fattar inte konsten att tupera på riktigt, eller att rulla upp håret på spolar!!
Äckliga tjejer.
Så här såg jag ut iaf.

 


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0