SÅ JÄVLA SKÖNT.

Så jävla skönt att vara hemma, gott folk!
Jag är riktigt trött på asiater som inte fattar engelska så jag avlider. Jag förstår inte hur jag pallade 2 månader sist!
Nu blir det lite Bali-piccccsssss.
Jag vet att det är sjukt elakt av mig att lägga upp den här men den är rolig.
Hon kan somna vart och när som helst!
En slags dans/teater om Barong i Bali, Barong är typ en varelse i deras religion som jagar bort onda andar.
Dom har sjukt mycket fina stenskulpturer typ ÖVERALLT på Bali.
tempel
Vulkan på Bali
turtles!
Hotellet på Bali!
Modellapa
Den här apan stal Nadjas mammas glasögon och käkade i princip upp dom. det va kul.
när man är vid ett tempel måste man ha på sig antingen en sarong eller bara ett gult skärp. vet inte varför.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0