YO YO

Hellobello
nu är jag hemma hos Nadja i Rågsved och inväntar resan.
Jag har haft ett par väldigt tråkiga dagar här ensam i hennes lägenhet, när hon varit på jobbet, och kännt mig fruktansvärt rastlös och sprattlig i benen, men samtidigt för rädd att göra nåt drastiskt för att jag känner att sjukdomen ligger runt hörnet och hotar med att bryta ut närsomhelst.
Nu försöker Nadja styra upp i sin lägenhet,för hon har precis flyttat hit, men det går långsamt.
Hon är irriterad på byggarna som har satt fast massa fula garderober i sovrummet så hon inte får plats med sängen, fast hon specifikt bad om att dom inte skulle sätta fast garderoberna, så nu måste vi riva bort dom och det kommer bli fula märken på väggarna.
Helt idiotist av dom faktsikt, att sätta garderoberna sådär, det får liksom kanske plats en barnsäng där inne för dom har placerat dom så jävla wacko.
jaja.
ska försöka få nadja att gå med på att laga mat nu.
Imorrn åker vi till thailand i 3 veckor.
:)
HAHAHAHAHAHAHA IN YO FACE.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0