Kommer snart hem.

Sitter just nu pa flygplatsen.
Igar nar jag skulle skriva ut hembiljetten sa upptackte jag att jag bokat totalt javla fel biljettt och istallet for att aka hem idag pa morgonen hade jag bokat en hembiljett i augusti. hur fan lyckas man med det!!?!?!?!?!?!
jag va tvungen att kopa en ny javla biljett for nastan 2000 kr och nya transferbiljetter till och fran flygplatsen. sjukt javla dyrt blev det och nu ommer jag inte ha nagra javla pengar alls kvar.
Skitkorv.
Det blev inte alls bra det har. Jag som hade planerat sa himla bra tyckte jag...
FAN.
Jag har iaf haft roligt nar jag varit har, ni far se bilder lite senare.
Har ju gatt i LondonPRIDE paraden med Anders och hans kompis Leelan, och det va AWESOME. Vi sag sjukt snygga ut. ni kommer fa se.
Jag maste, som jag alltid sager, fan bli battre pa att blogga.
nu har jag 6 minuter kvar pa min internettid har. herra.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0