Asså, målare.

Målare måste ju vara helt brutalt vältränade.
Har nu ont i hela kroppen för att jag från 11 till 21 hållt på med mitt målarprojekt, alltså måla över tapeterna på 3 väggar i vardagsrummet.
Det blev sjukt bra, och jag tror inte jag har fått så här många vuxenpoäng sen jag tog körkort!! det va typ 2008 eller 2009..!!!
Sjukt stolt.
Funderar på om det är ok att fira med en pizza...? Åt ju det igår iofs... Fast...
Jag har bara käkat 4 råa korvar till lunch idag...
Jag har inte druckit cola sen senaste gången jag skrev att det fick vara nog med det.
vad har det gått? 4 dagar?
Det är SJUKT svårt att hålla sig borta.
SJUKT...
Hmm...
NEJ
JAG SKA INTE.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0