I really need a haircut.

Jag har haft en konstig emotionell dag fram och tillbaka, glad, ledsen glad ledsen. nu vet jag inte om jag är glad eller ledsen.
Tror jag är glad. men kanske lite ledsen.
Vet inte.
Ont i magen.
Jag är så trött på min mage, så jag vet inte vad jag ska göra.
Min mage gör ont, för jag har misshandlat den genom att trycka ner fel mat i den. Den är jättearg.
Jag ska nu dricka den sista slatten cola.
Ever.
Nu måste det ta stopp för min mage gör ONT.
Det är bara så.
Jag får inte äta mer chips nu.
Jag har ätit chips för en hel livstid!
Jag är ledsen och nere pga det här tror jag.
För att jag äter fel mat.
Man blir ledsen av dålig mat.
Eller?
Måste klippa mig också fan.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0