Yo.

Idag har jag fixat Naida och Ussa inför balen.
Glömde självklart ta kort på dom så det va ju skit.
Jättefina blev dom iaf!
Nu har jag rensat min garderob och bland massa kläder som jag  lagt upp på vinden. har bestämt mig för att skänka bort, sjukt mycket av det. ska ju flytta till Fjollträsk i september, så antagligen kommer jag rensa nån gång snart igen, för jag orkar inte ha en massa skit som jag inte använder och släpa upp allt till stockholm, samtidigt vill jag inte bara spara det i nåt förråd, för då kommer det bara ligga där i ett år och vara till ingen nytta.
Dessutom så köper jag ju bara nytt HELA TIDEN, så jag måste göra mig av med gammal skit.
Möblerna vettefan hur jag ska göra med, för där jag antagligen kommer bo finns redan lite möbler.
Tina och Robin har ju tänkt att bo här när jag flyttar upp, och dom vill ju säkert ha sina egna möbler...
Jaja.
Imorrn ska jag och PHREE åka till stockholm iaf, för dom ska uppträda på Tyrol!
Sen på söndag ska dom fotas av Mirsch och jag ska hjälpa till med sånt jag gör.
Nu ska jag försöka sluta pilla på min flagnande tatuering och försöka sova fast jag nu helt plötsligt känner mig hungrig..

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0