Busy Friday Imorrn

Yo REaderss.
Imorrn kommer det hända en jäwla massa grejer.
07:20 packar vi bilen med alla peruker och grejer vi ska ha med oss till Jesus i sthlm.
07:30 Ska vi va på radio östergötland för då ska jag va med i chefens radioprogram, dock inte hela för vi måste ju iväg.
10:00 börjar vi sminka lärjungar för maskprov och sen senare på dagen är den genomdrag för andra akten.
Så det blir Jesus för hela dagen.
slutar väl runt 18:00 och då måste jag leta upp min syster så jag kan följa med henne hem och installera mig där!
Här har ni min fagra chef.
Det är ju tur att han är lika knäpp som jag, annars skulle jag aldrig orka spendera så mycket tid med honom som jag gör! Hahahaha

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0