Ja, ni kära läsare.

Från och med nu kommer inte jag ha sådär jättemycket fritid på ett litet tag, men jag ska försöka tillfredställa er så gott jag kan.
Idag har jag jobbat, tillverkade klart en peruk till Judas, Jesus Christ superstar, och imorrn ska vi åka och kolla på genomdrag för just den musikalen SOM jag kommer stå och jobba på när den kör igång den 8:e april.
Det blir ett jäwla farandes till Tjockhult med andra ord!
Ni får ett par bilder här.
Här har vi Då The BOSS Till vänster och den franska konditorn till höger.
Och Bättan Bäst när hon klyver sina dagliga nudlar (för hon är en fattilapp) i solen nån dag förra veckan.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0