Problemet med svenskar när dom röstar på saker.

Jävligt många svenskar vill provocera genom att göra tvärtom nuförtiden.
Detta blir ett problem tycker jag, när det kommer till röstning vid diverse tillfällen, t.ex. Melodifestivalen, riksdagsvalet.
Mello: "Jag tänker rösta på Ranlid bara för att Danny är gaaay!"
Riksdagsvalet: Jag tänker rösta på SD bara för att alla är så emot dom hahaha"
Jag säger: JÄVLA IDIOTER.
Det är precis det här som gör att allt går utför, ingen får jobb, och alla är lata!
Alla är emot det som är bra, bara för att verka häftiga eller för att provosera.
Det är fan inte ok.
När vi lever i ett demokratiskt land där man får rösta på det man tycker är bra, SÅ SKA MAN FAN GÖRA DET OCKSÅ och inte rösta tvärtom för att verka ball!!!!!!!!!!
Blir så förbannad.
Det är samma sak som när folk säger att Justin Bieber och Danny t.ex. är gay och dåliga. Det är bara för att dom själva som säger det är avundssjuka, för dom har talang och är kända och snyggare än dom själva.
Jag tänker i alla fall rösta på Danny i Mello imorrn för att han är det bästa alternativet att skicka till EuroMello, och jag tror att han har chansen att vinna hela skiten.
Så snälla sverige.
Var inte så jävla bångstyriga och motvilliga. Vi ville ju alltid vara ett duktigt land förr? Kan vi inte bara då skicka det bästa vi har? Jag tycker man kan skita i om andra länder tycker att vi är för seriösa, om det nu är det "vi" är rädda för.
GO DANNY!

Har sagts
Kluddrat av: Anonym

Bra skrivet, kunde inte sagt det (mycket) bättre själv!

2012-03-10 @ 11:02:40

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0