wzzuup?

Idag har jag TRO DET ELLER EJ varit och tränat!
Detta är något som inte händer jätteofta, men som jag verkligen måste hugga tag i nu.
Jag orkar inte va så här fläskig längre, och skriv nu ingen jävla kommentar som påstår att jag är smal, headern är ofantligt photoshoppad.
Jag tänker va helt jävla asärlig:
Jag väger fucking 73 kilo.
När jag sa det till min chefs mamma, så blev hon jätteförvånad, och sa att hon vägde lika mycket.
Grejen är att hon är 2 decimeter längre än mig, och ändå har lite mage.
Jag fattar inte.
Jag brukar pendla mellan 73 och 63 ungefär.
väger 73, tränar hårt som fan i ca 3-4 månader och går ner till 63, känner mig snygg och slutar träna, festar och käkar vad jag vill och plötsligt så POFF! Tjock igen.
Idag var jag i alla fall duktig som gick och tränade.
Nu får det fan va slut på fläskerierna. Käkade dock precis klyftpotatis med BeanÄRsås...
AaaaH!!!
När jag börjar med Jesus så jag ska fan gå och träna MINST 4 gånger i veckan. MINST.
Och äta nyttigt.
Jag SKA VA FIT FOR FIGHT FOR THIS FUCKING SOMMAR!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0