Yo suckers

Idag tänkte jag göra en sån här "ta-en-bild-i-timmen-grej" och lägga upp här.
Eftersom mitt minne är som en guldfisk blev det inte en bild i timmen, men några blev det.
cyklar till jobbet 09:55
Började göra peruk till Judas i Jesus Christ Superstar!
Hängde med Robin och Praktikanter.
Avundades en av Robins auktionsfynd. VILL HA.
Sen åkte jag hem och nu ska jag städa upp här inför schlagerkvällen imorrn.
Kommer dra en sväng till Elstockholmovich imorrn för en photoshoot barraa...
Kommer säkert lägga upp teasers från den!
Herrå

Har sagts
Kluddrat av: anonym

tar ni emot praktik nu?

Svar: Hej, nej jag är ledsen, vi tar inte emot praktikanter backstage! :(
Bättan Bäst

2014-04-08 @ 20:52:43

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0