Bal!

Jä guys!
Imorrn ska jag göra iordning folk som ska gå på bal och tänkte då visa hur jag såg ut när jag gick på min bal!
BAM!
Jag sydde klänningen själv och gick tillsammans med girlsen från klassen! Här är vi!
Här står vi framför vår limo.
Buy the way så träffade jag för övrigt på Emma häromdan för första gången på 3 år, och iförmiddags sågs vi och tog en brunch! Verkligen jättekul att träffa henne igen, efter så här länge och jag undrar varför i hela världen det har gått så lång tid!?!
POLARN!

Har sagts
Kluddrat av: bosse

frågan är ju va fan du inte gjorde den till långklänning istället för tantlängd, ? annars är den ju assnygg

2012-05-31 @ 19:15:20

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0