Kiropraktorn

Jag äntligen varit hos kiropraktorn med ryggen och nu känns den lite bättre.
Han tjatade mest på att jag måste röra på axlarna för att få igång blodcirkulationen i ryggen, thats the problem liksom.
skönt iallefall.
Nu ska jag snart ner till Gubbens trädgård för att hälsa på Jenny för hon workar där, och sen blir det Veolia-tåg till Stockholm och Jesus igen, näst sista veckan!
Veolia är så jävla bra, mycket billigare än sjs regionaltåg.
Det är liksom billigare än sista minuten.
Fast billigast är fan Gobybus. Dom har ibland biljetter från norrköping til sthlm på 50 spänn. Awesome.
nu får det fan ändring på mina vanor också.
To much chips, dip, COLA och alkohol den senaste tiden. Inte ok.
Kiroprakton tyckte jag borde gå på yoga. Hmm.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0