3 dagar...

Ååååh.... dag 27.
Igår fick man välja vilka övningar man skulle köra på gymmet själv! Lite scary, men jag gjorde nog bra ifrån mig, kan ju inte göra fel när jag har gjort allt innan! (man skulle välja ut 9 övningar av alla man fått, har fått en ny övning varje dag tills nu).
 
Mitt sockersug har dock inte försvunnit. Varje gång jag går förbi godisavdelningen på ica så står jag en stund och dreglar över chokladen.
Det va inte så lätt heller förrut när min roomie kom hem för första gången på en månad, och vad har hon med sig?
EN PIZZA OCH EN COCACOLA.
Fucking hell.
Luktade på colan. Den luktade kemikalier? Fast ändå gott...
Colan är värst. Den är min drog. Den ska jag hålla mig borta ifrån, det säger jag!
 
Jag var i en affär som bara säljer ekologiskt och fairtrade idag och kollade runt.
Köpte ett jättegott chai-te och några bra frön, och när jag skulle betala såg jag att dom hade några slags godisbollar... Jag kollade vad dom innehöll och det var bara nån slags frukt nåt annat lustigt mjölgojs och kanel i, så jag köpte en.
Den var så jävla god så jag tror att den var förbjuden. Jag måste fråga om det inte är nåt mer i den nästa gång jag går dit. Det måste varit socker i den, den va så god. Hoppas inte det men, jag är inte säker alltså. Blev lite nojjig, efteråt för det kändes verkligen som jag syndat, men å andra sidan; det var en liten jävla boll på 2 cm i diameter.
Kan ju inte sabba mycket liksom.
 
Imorrn ska jag köra STENHÅRT på gymmet! WISH ME LUCK, TJARRÅ.

Har sagts
Kluddrat av: Gabriel

Hej,

Jag tycker att det är för lite pattar i din blogg.

Kommer du att ta till dig av min kritik?

Mvh
Gabriel

Svar: du ska få se på pattar, vänta bara.
Elisabeth Karlsson

2012-11-28 @ 19:09:57

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0