Fitnessfighten!

OMG jag gör det igen! tar på mig en sjukt svår diet alltså!
Den här gången är det ju en tävling också!
Fitnessfighten är typ samma som att deffa, bara det att jag slipper klura ut allting med kalorier och träning själv! Jag har alltså betalat 500 kr för att få mat- och träningschema för 30 dagar och dom flesta som redan har gjort detta, som man kan se på deras hemsida har gått ner runt 6-7 kilo och definerat sina muskler helt sjukt mycket, fast det bara gått 30 dagar!
Hoppas på att få ner storleken på mina "looooovehandles" och på den lilla bullen på magen, som man aldrig annars blir av med!
Om jag lyckas kommer jag lägga upp före- och efterbilder här! Lovar ;)
Nu blir det lite sömn på detta!
Tjohej!!!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0