Hälften avklarat!

Har klarat hälften av månaden med Fitnessfighten idag/igår, och mätte mig runt midjan för att kolla om nåt hänt. Det hade det! -6 cm !!! på 15 dagar!!! in yo fAcE.

Igår var vi och såg Breaking dawn 2, och som ni kanske läst på min facebook, så känner jag att detta var den bästa bioupplevelse jag haft ever. Det va så jävla ballt när alla fick världens chock och bara skrek! Hela salongen satt och skrek och visste inte vad vi skulle ta oss till! Det var så jävla otroligt. ÅH! Jag är väldigt ledsen att den känslan är förbi. Åh. så bra den var. <3 Twilightnörd 4-ever <3

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Bra jobbat bruden! Hälsa Ola!
Kram K

2012-11-18 @ 15:35:30
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0