Hey!

Jag skriver väl inte en så välläst blogg så det gör kanske inget att mina inlägg är lite glesa och tråkiga ibland... :) eller?

Idag har jag varit och tränat, lämnat och hämtat grejer hos Ussa och Vaccinerat mig inför thailand!
Nu har jag precis kollat på Cast away och första avsnittet av Weeds och tänker nog lägga mig snart.

Idag var det dag 20 av fitnessfighten. Kände mig väldigt trött och seg idag. Det kan bero på sprutan, vaccinet, förstås. Jag brukar bli lite hängig av sånt.

Häromdagen var jag inne i en tatuerarstudio och bad dom kolla lite på min sleeve, för att se om dom kan göra nåt åt den. Är inte riktigt nöjd med avslutet och vissa detaljer.
Fick prata med en asskön tatuerare som verkade värsta pepp och det kändes hundra gånger bättre än nån av gångerna jag varit hos min förra tatuerare. Han hade massa bra idéer och vi bokade in en tid i januari! Jag är sjukt exited inför dettaaaa!!!!! :):):):) Ska även boka in ett par till motiv som jag visade för honom, han blev jätteinspirerad av den ena speciellt och det kändes kul! Min förra tatuerare var liksom helt tyst, och vad jag än visade för bilder så bara kollade han på dom och såg sur och arg ut. Han skulle va så jävla hård liksom. Det känns ju lite skevt att gå till nån man är rädd för, och så ska han karva in grejer på en som sitter där i resten av livet. Huh. Näe han får inte göra mer på min kropp iaf! Paulo is the man! HURRA! http://infamousstudio.com/

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0