Orolig...


Är orolig inför imorrn, då vi hela dagen ska spela in reklamfilm för Jesus Christ och sen ha föreställning på kvällen. Är inte orolig just för detta, det kommer säkert gå jättebra, Det jag är orolig över är att det kommer va skitmycket att göra och att jag inte kommer hinna med att träna och äta som jag ska. Just nu känns det som att imorgon kommer fucka up totalt om jag inte koncentrerar mig. Det kommer säkert bli att jag måste gå och träna efter jobbet, och då kommer det antagligen inte gå så jättebra eftersom jag kommer jobba från 09:00 till 22:30. Kommer vara ofantligt trött.
Hoppas på att hinna iväg och träna efter reklamfilmningen, innnan föreställningen.

Det låter som jag är helt manisk med det här.. Det är jag nog lite också. Jag är inte så här beslutsam vanligtvis tror jag. Sånt här händer bara när jag blivit riktigt övertygad/hjärntvättad eller när jag lagt ut pengar på det (är jävligt snål).
Nu ska jag iaf iväg och träna innan jag går till jobbet för fotografering som vi har idag för dom nya i ensemblen som börjar efter jul! Herrå
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0