Skinny bitch!

Idag gick jag förbi en spegel i bara linne på jobbet (brukar alltid ha mer på mig för det är så kallt, men idag var det jättevarmt), och fick en chock! Min överkropp är ser helt plötsligt så liten ut! Såg verkligen smal ut, och det har jag inte gjort på jetelänge! Det var nån slags skräckblandad förtjusning, tills jag spände muskeln i armen, då blev det bara förtjusning. AWESOME.
Jag känner mig jävligt fit och najs! imorrn är dag 25, alltså 5 dagar kvar! Åååh vad ni ska få se på bilder sen...
På lördag den 1:e december, ska jag unna mig en utgång med alkohol och kanske en liten chokladbit.
Sen ska jag fortsätta nästan lika hårt som innan tills jag och ussa åker till thailand!
ÅHH!

Har sagts
Kluddrat av: Karolin Wahlman

Så spännande att få se bilder! Och jäklar vad duktig du är, är sjukt impad!

2012-11-25 @ 19:14:31
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0