hell to the yeah

Sista helgdagen den här veckan, imorrn är det föreställning igen!
Idag har jag än så länge bara hunnit med att vakna och käka frukost till The walking dead, något jag inte rekommenderar btw. Sjukt vidrigt.
Känner mig lite påväg att bli sjuk :/ min ena halsmandel är uppsvullen och trälig. skit. Dricker massa te med vitlök och ingefära för att försöka få bukt med skiten, för jag FÅR inte bli sjuk! Har ingen inhoppare på jobbet! Inte bra...
Har asont i ryggen också efter ha varit hemma i norrköping och burit runt på en tung väska. Dock kul att träffa Tina och Jenny igen!

Ska nog dra några yoga-poser nu strax tror jag. det kanske lättar upp ryggen.. eller... det finns ju ett thaimassage-ställe här nedanför där jag bor... hmm...

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0