Naprapaaaat

Idag var jag äntligen hos naprapaten som jag har tjatat om så mycket!
Han satte nålar i nacken på mig, knäckte ryggen och tryckte på massa punkter på ryggen så nu är jag alldeles mör, speciellt efter nålarna i nacken! 
Han sa bara att jag skulle fortsätta träna som jag gjorde för att det funkar och så fick jag lite stretchövningar som jag skulle köra när jag kände mig stel.
Very nice! Bokade in en till tid i nästa vecka!
Förhoppningsvis kommer jag vara fit for beachwear på riktigt den här gången när vi åker till thailand i december!
Räknar med att gå ner ca 7kg fett och gå upp typ 3kg i muskler, då skulle jag känna mig AWESOME.
AND I WILL.

Har sagts
Kluddrat av: bosse

heja heja heja

2012-10-10 @ 11:25:59

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0