ÖM!

Min kropp gör ont!!!!
Jag klagar och klagar, men inget hjälper! Vad ska jag ta mig till?! AAAAAAAH!
Nu tog The Walking Dead slut också. Men nästa vecka börjar nästa säsong som tur är!
Mina tv-serier är mitt allt!
 
Här är min Lista på serier som alla borde se!:
The Walking dead
Lost
True blood
Cougar town
New girl
It's always sunny in philadelphia
How I met Your Mother
Sex and the city (of course)
 
Jag skulle egentligen vilja skriva med Vampire diaries men den är fan inte riktigt lika bra som dom ovan, så den platsar inte!
Ska ge mig in i Game of thrones snart också för det tjatar ju alla om att det ska va så bra. Jag tycker det låter som nån blandning av Xena och Asterix, vilket inte känns så jättelockande men men, jag ska ändå ge den en chans har jag tänkt. Jag dras med ganska lätt när det gäller serier som "alla säger" är så bra.
 
Min topp 3 är:
3. Cougar town
2. Lost
1. True Blood
 
The walking dead är jävligt bra, men det blir nog en fjärdeplacering iaf, just för att det alltid är samma sak. Dom blir attackerade av Zombies i varje avsnitt liksom.
 
Cougar Town är 3:a för dom är ett sånt jävla skönt gäng, man vill va i det gänget och bara va! Underbar humor!
Anledningen till att den inte kommer högre är för att det är just en typisk amerikansk humorserie som MÅSTE ha en moralisk poäng i varje avsnitt. Det kan aldrig liksom bara va helt galet och inte ha nån seriös poäng.
 
Lost. Älskar den serien och kollar gärna om alltihopa flera gånger. Älskar att det är konstiga saker som händer, oförklarliga och knöliga, man vet aldrig vem som är ond eller god och allt kan vända på en sekund. 
Anledningen till att den inte ligger etta på min topplista är att den slutar SKITDÅLIGT.
 
True Blood <3 vampyrer, blodsplatter och sex. Say no more?
 
Oj vilket tv-serieinlägg det blev! Det visste jag inte skulle hända när jag började skriva? Konstigt.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0