Hejsvejs

Jag nätdejtar.
Jag ville först inte erkänna det men nu känns det ganska kul faktiskt! Man får ju Gaaaaanska många mejl från konstiga och obekväma typer som skriver sliskiga saker men en del är ändå rätt ok.

Imorrn är det sista föreställningen för den här vääldigt långa arbetsveckan (har haft 8 föreställningar, vanligtvis är det 5). Så alla är aströtta, men ändå ska vi försöka få till en premiärfest efter föreställningen imorrn.
Det kommer antagligen bli bra, för folk gillar partyn.
Idag hade vi höstens första dubbel, 2 föreställningar på raken. Urs vad trött man blir. Mina fötter värker! och då gör jag inte ens ett enda dancemove! Dom som står på scen blir ju så svettiga som det bara går. jaja.
har kommit ganska tillreda i lägenheten nu iaf! ska bara sätta upp tavlorna och fixa några gardiner.. och sätta upp dörrarna till garderoben!
Vill inte tjata om det men, JAG SAKNAR MINA KOMPISAR.
herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0