Jag måste bara skryta lite!!!!

Jag sminkade killar på jobbet till drag för en audition som några människor från Brodway hade för en musikal som ska komma om typ ett år.
När jag håller på att sminka den andra av dom så kom en av brodway-personerna ner och säger att det ser fantastiskt ut och tackar mig!
Det var för det första helt galet, men den får jag reda på av dom andra att dagen efter när som hade haft ett extramöte så hade dom berättat det för producenten och beskrivit sminkningarna som "drag-makeup in worldclass, and she was JUST THE ASSISTENT! She was fabulous."
JAG DÖR. Så himla glad jag är!!!!
Här är killarna förresten:

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Åh, vad roligt Lisa! Hoppas de anställer dig och ger dig snuskigt bra betalt.
Kram K

2012-09-23 @ 09:05:58
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Kluddrat av: Dianaaaa

ÅÅhhh du är såsåså duttiduttidutttiiiggg Lizaaaa!!! Proud of yaa girl!

Pousspouss
(ej kusinen)

2012-09-24 @ 19:03:08
Kluddrat av: Josefin Mirsch

JG SÄGER JU ATT DU ÄGER!
Fan vad roligt!! Grattis! :)

2012-09-25 @ 19:51:55
din blogg eller nåt annat kul: http://jmirsch.spotlife.se

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0