Jag vill resa!!!

Jag vill ut och resa, men har inte tid! Enda tiden jag har är mellan den 16:e och den 27:e december.
har dock hittat en kap-resa till Karbi mellan dom datumen och just nu håller ussa på att kolla upp om hon kan följa med då! HOPPAS!
Annars är jag så himla sugen på att ge mig ut i världen!!! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det... Jag vill till Peru och vandra Inkaleden! Jag vill till Indien och kolla in allt! Jag vill dyka, jag vill klättra berg, jag vill kolla in storstäder jag vill utforska AAAAAAAAAAH!!! Jag vill Äventyra!! ååååååh!!!!

Har sagts
Kluddrat av: bosse

jäääääääää we are going!!!!

2012-09-20 @ 13:56:07

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0