"ledig" dag

Hej! Idag är jag "ledig", men ska till jobbet och frisera lite ändå. brukar bli så när jag är lat på söndagar, och hellre vill gå lite tidigare än att göra klart allt inför torsdagsföreställningen. Chillare att komma dit i efterhand och göra sånt då tycker jag! Imorrn ska jag också till jobbet men för att hjälpa till på en audition.
Jaooo, annars händer väl inte så mycket mer idag än att jag tänkt att gå och träna! Har äntligen fått upp garderobsdörrar och tavlor idag med! Sköönt att det blir lite ordning! Förhoppningsvis kommer Amandas Pappa imorrn och hjälper till att fixa lysknappen, eluttagen och elementet som är lite träliga också just nu! Han är lite som min pappa, fixarn! Gardiner är nåt jag skulle vilja ha också dock... BRY, det kommer!
Herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0