Nästa vecka!

Har väldigt höga förväntningar för nästa vecka! Har väldigt mycket sköj inplanerat:
 
Måndag: Foto med en grej som jag tror kanske är lite hemlig... Måste fråga först innan jag lägger upp nåt om den här! :)
 
Tisdag: Kolla på lägenheten med förra ägaren, mäta och så ska han visa runt mig i alla externa utrymmen! EXCITING!
 
Onsdag: Försöka boka in nåt med nån... Kanske gå på stan eller fika? Någon? Annars; jobba!
 
Torsdag: BIRTHDAY! LÖN! FÖRESTÄLLNING!
 
Fredag: FÅ NYCKLARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Och föreställning)
 
Lördag: Work all day long... Kill Jesus and stuff.
 
Söndag: FLYTTA! Och sen på kvällen ska vi ha Teknikerfest med jobbet! KUL!
 
Ser mest fram emot att få nycklarna!!! FUCK YEAH!
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0