Hejhopp!

Fick ett sms idag av Jenny, som gjorde att det känns som allt kommer gå lätt idag!
Älskar den känslan!
 
Idag ska jag tillbaks till lagret och leta efter perukerna till priscilla!
Det var så himla mycket lådor och grejer så vi hittade dom inte när vi va där sist!
Hel otroligt mycket kläder, skor och rekvisita är det :S
Ska ta lite bilder och visa sen!
Jag är såååå  ivrig att börja emd det här!! det ska bli så kul!
 
Inatt drömde jag att jag hittade den perfekta lägenheten.
Den hade pool och va värsta fancy, men ett problem som gjorde att ingen annan ville köpa den. den hade en vattenskada på en vägg, hela väggen var förstörd, men det var bara jag som insåg att problemet kom utifrån, och det har ju jag varit med om förrut, och när det kommer utifrån så är det inte ägaren som måste fixa problemet utan då måste föreningen fixa det.
Så ingen budade emot mig och jag fick den för 700 000! Pool och utomhusjacuzzi på balkongen och mitt i city!
Gud vad jag önskade att det va på riktigt!
:'(

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0