Jagar lägenhet

Jag kanske har skrivit att jag fått min lägenhet i Norrköping såld?
Iaf så har jag börjat leta efter en bostadsrätt i stockholm nu, och det är tamefan ingen dans på rosor direkt!
 
Idag skulle jag gått på 3 visningar.
Den den första hann jag inte till för jag fastnade på jobbet.
Den andra kom jag ända fram till porten då det där sitter en lapp där det står att visningen är inställd för lägenheten är såld.
Den tredje hade jag skrivit upp fel tid på så den hann jag inte heller till.
Universum var emot mig idag.
 
Imorrn ska jag till banken på lånelöftesmöte, och sen på en visning på kvällen.
Får väl se hur det går!
Hoppas på bättre reslutat än idag iaf! Hahaha.
 
Nu har The Walking Dead börjat igen, och det livar ju upp iaf! Haha "livar upp"...
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0