Lycklig!

Ibland får jag en sån överrumplande känsla av lycklighet! Tänk var jag står i livet!? Det är ju helt fantastiskt!!!
Tänk vad många människor som säkert skulle vilja va i mina kläder!
Jag älskar mitt jobb! Jag älskar min situation i livet! ÄLSKAR!!! PERFEKT!
 
Tänk att det här är mitt jobb! Det här fantastiska är vad jag gör varje vecka och får betalt för det?!
Det är ju helt sjukt!!! <3 <3 <3
 

Har sagts
Kluddrat av: Viktor.

Så himla glad jag blev av att läsa det här inlägget! Så härligt att du skriver det! Jag känner nämligen precis likadant. Älskar mitt liv!!!

2013-02-17 @ 18:59:39
din blogg eller nåt annat kul: http://knicket.blogg.se

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0