Seg

Vaknade upp med en jobbig huvudvärk, men som tur är har den gått över nu!
Känner mig ändå lite mosig och så, har gjort det ett tag nu, men det är väl sånna tider nu antar jag!
Ska strax sticka iväg till jobbet.
Är pissepank just nu, Hurra för löning på måndag!!!
Är ju så smart att jag spenderar alla mina cash på kroppskonst.
Dom här fötterna skulle jag vilja ha!
Egentligen vill jag bara sova hela dagen idag känner jag.
Dock är mitt jobb lovley, så det tar inte emot att gå dit. Det som tar emot är att lämna sängen.
Om jag hade en säng på jobbet skulle det va awesome. Då skulle man kunna sova in i det sista och sen bara ställa sig upp och sminka.
Perfekt. Imorrn efter jobbet ska jag sova asmycket när jag kommer hem!
Jä.
Okej Bye.
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0