Wtf!!!

Satt och väntade på tåget för att åka tillbaks till Sthlm, och så kommer en uteliggare förbi och tigger, han gick runt i hela väntesalen med byxorna halvt nere och såg allmänt sliten ut, tyckte synd om honom men hade tyvärr inga pengar löst att ge honom, men han fick min uppmärksamhet så pass mycket att jag missade mitt tåg!!! Va fan!!
Sen frågade han mig 2 gånger till om jag hade en tia, men då blev jag bara sjukt irriterad och sa tvärt nej. Han var ju anledningen att jag fick köpa en ny biljett. En dyrare dessutom. Det kunde ju inte han veta att jag tappade tiden pga av att han fick min uppmärksamhet, men en då. Skit.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0