Pms-störningar

Har dom senaste 2-3 dagarna haft helt sjuka pms-problem.
Får inte så varje månad men nång gång ibland kommer det och då är det fan inte nådigt!
Det är vääääldigt svårt att inte va negativ och tänka som i "the secret" när man är sjukt arg och emo över allting hela tiden, av ingen anledning!
 
Nu har jag iaf varit och fixat håret igen. Det blev nästan svart i botten nu istället. suck.
Skitsamma, jag orkar inte bry mig. Jag får väl lägga i en färg själv när det hä har runnit ur lite, och se om jag kan skapa nåt bättre själv, för jag kan ju tydligen inte få nån jävla frisör att förstå mig.
Fucking HATAR att gå till frisören!
 
Annars så har jag då varit sjukt jävla irriterad över att det är en pågående renovering i lägenheten eftersom hon som jag bor hos, Amanda, ska sälja, och behöver pimpa lite för att få upp siffran.
Hon själv sover ju inte här, utan hos sin pojkvän, så jag har ju hållt på att gå åt här. Det är skit och grejer ÖVERALLT och jag har haft ett antal utbrott när jag varit påväg nånstans och snubblat över saker som ligger i vägen när man ska in i vardagsrummet och hämta sin jacka. Man måste liksom kliva över hatthyllan, alla ytterskor och burkar med färg för att ta sig in till klädstången med jackorna.
Igår fick jag nog och frågade Sigge på jobbet om han hade nånstans jag kunde bo, och nu har han fixa så jag ska få hyra ett rum av hans kompis/kollega Tomas!
Vi var förrut idag och kollade in rummet och det var perfekt, så imorrn packar jag min skit och drar!
Amanda har varit en AMAZING hyresvärd och roomie för övrigt vill jag bara påpeka, det är bara för att det är renovering som pågår och att hon snart ska sälja som jag flyttar!
 
Mitt internet är kasst också för målaren har dragit ur pluggen till det trådlösa nätverket för det var i vägen för honom när han målade btw så där har vi en till anleding till min bitchighet.
 
Nu har jag lite ont i halsen så jag ska väl ta en halstablett och gå och lägga mig, för i ´morrn vankas flytt och sen blir det MASSA jobb i 8 dagar i sträck!
HERRÅ

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0