Top Model!

Om ni missat det, så började Top model Sverige i måndags och gissa att jag fick en chock när jag såg min kompis Josefin Toomson i rutan?!
Blev så himla glad och stolt över henne att hon kommit så långt!
Jag minns när vi var hemma hos henne och repade med vår teatergrupp för hundra år sen och hon hade redan då en killer-body! Hoppas verkligen att hon vinner, det är hon så jävla värd!!!
(Det är hon med kort blondt hår till vänster!)

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Jag som älskar Top Model i vanliga fall kommer att heja som tusan den här säsongen. Är Josefin en klasskompis? Såg att hon var från Skeppsgården.
Hon är jäkla snygg iaf!
Kram på da!

Svar: Hon var i ussas årskull men vi spelade teater ihop i Vi Unga!
Elisabeth Karlsson

2013-01-24 @ 13:09:47
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0