...

Jag är så trött i kroppen.
Så. Mycket. Träningsvärk.
 
Har ni tänkt på hur mycket onyttig mat och dryck dom gör reklam för på tv?
Jag tänker mycket på det nu när jag gör den här fitnessfighten igen...
Pizza, öl, McDonalds, cider, Burger king, Coca cola, Färdigmat från Felix osv.
Är så jävla sugen på cola. och pizza.
Eller det jag är mest sugen på är nog att bara skita i alla tider som jag har att passa.
Det är det som är det jobbigaste när man kör fitnessfighten. Att man ska äta var 3:e timme och träna en timme varje dag och det måste va en timme efter mellanmål eller 2 timmar efter ett stort mål.
Det är liksom lite halvknöligt att få till det när man jobbar också.
Jag blir lite stressad måste jag säga.
Jag är ju redan stressad av jobbet, så det kanske inte va den bästa månaden att börja med den här hardcore-träningen och kosten...
 
 
 

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Du kommer att fixa det här igen....kämpa och tänk på hur skönt det är i både kropp och knopp om en månad :) Go girl!

2013-06-08 @ 21:40:32
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Kluddrat av: Bosse

Detta borde inte va en månad, (kanske intensivt ) men att äta rätt och på någorlunda samma tid + träning är en livsstil och inte något man gör bara ibland. Sen kan det väll slinka ner en pizza med cola om man är bakis.. Ville bara säga dä. Hepphepp

2013-06-11 @ 20:09:20

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0