Snygg.

Jag tänker härmed lägga upp en snygglista.
Jag råkade klicka på nån lista på imdb. "50 hottest actors" eller nåt hette den, och jag blev så besviken.
Vad har folk för smak?
Det var ännu värre när jag sen sökte på "sveriges snyggaste män" och det var bara pinsamt. Det verkar som att det inte är särskilt svårt att hamna på den listan, utan det enda du behöver göra är; va en svensk man och ha synts i tv minst en gång.
Jag vill inte va den som är den, men asså ibland vill man bara se lite snygga killar va?
Jag gör härmed en egen lista!
 
10. Taylor Kitsh
Spelar John Carter i "John Carter". Såg om den dagen efter att jag såg den, bara för att hans skull.
 
9. Alex Pettyfer
Eeh hello kindben? Egentligen lite föör hunkig för min smak, men ibland går det mesta ner måste jag säga...
 
8. Emile Hirsh
Ame lägg av! Ska du tälta? Va gulligt...
 
7. Justin Timberlake
Asså han måste ju få va med. Liksom.
 
6. Ian Somerhalder
Vem gillar inte den där onda blicken? Jag ryser fan. Och dreglar.
 
5. James Franco
AME GÖLLE!
 
4. Heath Ledger
JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA. "10 orsaker att hata dig" får mig att gråta everytime. I love you.
Enda anledningen att Heath bara blir 4:a och inte 1:a är för att han dog. :'O R.I.P handsome.
 
3. Joseph Gordon Levitt
Asså ser ni vad lik han är Heath Ledger? WHAT? är dom släkt? Jag är glad att han inte är min släkting, IF YOU KNOW WHAT I MEAN ;O
 
2. Robert Pattinson
...........................................................................English fucking stud. Rpat ffs. BITE MEEEEE.
 
1. MATT CORBY FÖR FAN.
Han ser ut som en jävla ängel och sjunger som en också.
PLEASE, HAVE MY BABIES.
 
There you go. En lista på BARA snygga killar, ingen som bara ha synts på tv och är svensk.
Sorry svenska män, ni är inte snygga nog för mig.

Har sagts
Kluddrat av: Karro

Sjukt bra smak Liza! Vilka läckerbitar!
8:an, 5:an och 3:an är nog mina favoriter.....(ha, ha, ha vet inte vilka de är men så snygga :)
Fast min största läckerbit heter Fredrik :)

2013-06-28 @ 18:22:35
din blogg eller nåt annat kul: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0