Norrköping!

Åkte till norrköping lite hastigt och lustigt, för en peruk i föreställningen pajade, så jag måste laga den! Har allt extra hår och alla verktyg på Arbis så det fick bli en liten tripp hit!
Det är ju alltid najs, för då hinner jag träffa mina friends på kvällarna också!
Det var en norrköpingstripp planerad redan den här veckan ändå för på torsdag ska jag faktiskt göra debut som regissör!
Ska regissera en musikvideo! Det ska bli himla kul!
Håller på att göra bildmanus till det just nu, och det är lite krångligt, men som sagt; första gången!

Nu är jag hemma hos Jenny, hon gick precis iväg och skulle repa, så nu ska jag jobba lite mer på bildmanuset och sen chilla med henne när hon kommer tillbaks! HURRA
Hejrrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0