Rasister!

Jag blev skitförbannad när jag såg det här smygrasistiska inlägget som nån postat på FB och folk har börjat dela det. Blir så arg för folk tänker inte, och ser inte att det är ett rasistiskt inlägg, och det gör mig så rädd!
Rädd för att det är så här det börjar, lite smått och sen blir det värre och värre och snart så kommer folk dela inlägg där det står "Alla från mellanöstern är våldtäktsmän" och hålla med och ingen kommer skriva emot.
Det kommer bli en ny Nazi-era om vi inte sätter stopp för sånt här redan nu!
Det har redan börjat! SD är redan i riksdagen!
SNÄLLA MÄNNISKOR TÄNK LITE LÄNGRE. Det spelar ingen roll att SD säger att dom inte är rasister, bara att dom har lite strängare invandrar-politik, DET ÄR SMYGRASISM.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0