Insanely chill!

Jag är på semester.
Jag har åkt till Malta och är helt själv, och det är SÅ JÄVLA SKÖNT.
Kom fram idag vid 12-hugget. Har en helt vansinnig utsikt från min balkong och vädret är toppen!
Gick ner till stranden, det första jag gjorde och bara låg där i timmar.
Det var ett tillfälle då jag inte läste min bok och inte lyssnade på musik, utan jag bara satt och tittade på vattnet och människor. Det va så himla skönt.
Imorrn ska jag också bara va på stranden och dagen efter det kanske jag drar in till huvudstaden och kollar in shoppingen!
Wifi:en från hotellreceptionen når upp till mitt rum, för det är precis under mig! TOPP NOTCH!
Kolla in min Instagram för bilder! ---> http://instagram.com/p/fsnwEhjRt8/
 
Over and out / #ensamsemesterbiatch
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0