Vill Shoppa!!!!Typ

Jag är på sånt HIMLA shoppinghumör!
Vill bara shoppa massa fina kläder och sväva runt i...
Har dock inte några pengar... Blev dock extremt glatt överraskad igår när det damp ner värdecheckar från H&M på 500 kr i brevlådan!! Gick genast idag och klöv upp alltihop...
Köpte en jättelång, svart mysig klänning, en väska och ett par ballerinaskor.
Känner dock väldigt mycket just nu för väldigt bohemiskt och slappt och vackert...
 
Typ så skule jag vilja köpa den här klänningen från Lulu´s.
Så fiiin!!!
 
Har precis sett klart "American horror story Coven" nu också. Handlar om häxor och det utspelar sig i New Orleans. Häxkonst, Voodoo och MASSA snygga kläder! LOVE IT!
Speciellt Karaktären Misty Day...
Hon är min stilikon från och med NU.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0