Ny helg, ny stad.


 Jag är nu påväg till Karlstad för att köra Jesus christ superstar. Har lämnat Priscilla ett par månader för Ola Salo! Känns läskigt att ha lämnat över Priscilla på nån annan, men skönt att åka på turné och vara lite hemifrån nu när stambytet har dragit igång. Min lägenhet ser ut som ett plasttält i karantän, och mitt badrum är just nu ett cementhål! 

Jag sitter just nu i turnébussen med ensemblen och har nån timme kvar innan vi är framme, då äre käka snabbt och frisera upp perukerna och pang på föreställning som gäller!
Längtar redan efter hotellfrukosten imorgon, Gunilla Backman sa precis att det är ett skitnajs hotell vi ska till. Alla hotell vi varit på hittills(Skellefteå, Växjö, Linköping) har iofs varit totalt awesome!
Här han ni en bild på tha man himself från förra helgen!

Jag har tänkt att jag ska skaffa en ny blogg vartefter, ska kolla med en vän om hon kan firra en sjysst blogg/hemsida till mig som ser lite mer Proffesionell ut! 
Jag ska försöka bli bättre på att blogga!

På lördag kommer jag va med i NT så håll utkik efter mig!
Puss på er!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0