Åska?

 
Idag känner jag mig helt söndersmulad i hjärnan! Huvudvärk och trött som bara den.
Det börjar bli bättre nu men jag har varit som en söndermosad korv hela dagen!
Vaknade jättesent och blev besviken på va klockan var, käkade frukost fort så jag kunde sätta mig och jobba med mina peruker så fort som möjligt.
Nu känner jag mig som sagt lite bättre och börjar istället bli rastlös och som jag skrev i inlägget innan börjar jag känna mig lite stressad av att jag inte gör nåt!
Har iaf lämnat in min mobil på lagning nu och fått en superdålig lånetelefon som knappt kan ta emot sms.
Bara så ni vet!
Så det är nog bättre att ringa mig om man vill få tag på mig!
 
Jag funderar nu på om jag ska träna lite och sen färga håret, eller om jag ska skita i och träna och bara färga håret, eller skita i allt och sätta mig med perukerna igen...
Det får jag tänka på ett par minuter till tror jag!
 
 http://picasion.com/gl/3dks/


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0