Partyveckan!

Herregud Detta blev verkligen en partyvecka och det är ännu inte över!
I måndags hängde jag med Rufus, Nadja och Lizette och några fler av deras vänner i Vitabergsparken, och vi drack Rosé och pratade om allt möjligt bland annat så berättade Rufus om Kina där han precis kommit hem ifrån, samma dag!
Jag och Rufus gick sen vidare till F12 och dansade till 90-tals-hiphop och blev svettiga! Kul!!
Nästa dag hörde jag av mig till Maya och hon föreslog att vi skulle ut en sväng och jag tänkte;varför inte?
Åkte hem till henne och drack bubbel på hennes balkong och hade mysigt!
Sen gick vi ut och hamnade tillslut på Anchor som hade kareokekväll! Spontan som jag är så klöv jag såklart upp på scen och rev av en rackare!
Sen åt vi kebab och så blev jag hennes hemsläp.
Dagen efter så gick vi och la oss och solade! Det va också najs att bara chilla i solen en stund!
När vi hängt så länge så tänkte vi, varför inte göra om detta redan ikväll? så vi bestämde att knäcka en flaska bubbel på min balkong lite senare och så gick vi hem till var och en.
När jag kom hem så såg min lägenhet så ut som ett bombnedslag så fick jag städa MASSA innan Maya sen kom!
 
 
Sen drack vi Rosébubbel på min balkong och fick en skön "Almost famous"-feeling och ville ha Penny-Lane-känsla resten av kvällen, så vi lockade håret och jag klädde mig väldigt 70-tal och så gick vi till Trädgården!
70-tal!
Vi hade SÅ KUL på trädgården! Alla ville prata med oss och vi var verkligen i rätt mood för kvällen! Jag säger bara; vad skulle Penny Lane ha gjort?
Jo hon skulle följt med på efterfest i Rågsved och spelat kort framför soluppgången, och det gjorde jag också.
 
Fett NAJS!
Ikväll ska vi fortsätta våra äventyr!
Jag och Maya! JÄ!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0