Kvinnliga problem

Ibland önskar jag att jag vore man så jag skulle slippa alla jävla påhitt som det kvinnliga könet för med sig.
Eller åtminstonne att jag va lesbisk så jag kunde slippa bry mig om preventivmedel!
 
Idag har jag varit och satt in en sprial.
Det gjorde/gör ont!
Jag brukar vanligtvis inte ha nån värst trälig mensvärk, men att trycka opp en plastmojäng i livmodern FUCKING HURTS. Det känns som mensvärk gånger 60 ungefär.
Vill inte överdriva genom att skriva 100 för jag vet att det är många andra kvinnliga skitjobbiga saker (som jag ännu inte upplevt) som gör mer ont än att sätta in en spiral.
 
You mothers know what I´m talking about, MHM!
 
Anyway, om jag vore man, skulle dessa problem inte existera.
Det kommer blod VARJE månad.
Humörsvängningar med det.
Ömma bröst och mensvärk.
Och sen om man skulle bli gravid, så är inte heller det en fröjd direkt, har jag förstått!
Illamående, kräkningar, foglossning och så blir man TJOCK OCKSÅ.
Sen, som om inte det va nog, ska man klämma ut ett spädbarn! Det är ju fullkomligt orimligt.
 
Urshalingen.
I vilket fall som helst, så hade jag tur. Jag lyckades gå och göra undersökning och få spiralen utskriven till mig dagen innan jag fyllde 26, vilket betydde att jag endast behövde betala 60 riksdaler.
Hade jag gått dit en dag senare så hade jag behövt punga ut med 1000 spänn!!!
Och det bästa med sprial är att man sätter in den, sen kan den va där i 5 år och jag behöver inte bry mig.
FETT.
Hoppas bara den här "mensvärken" ger sig snart. PALLA.

Har dock hört att den kvinnliga orgasm är fett mycket bättre än männens.
Så det kanske är ok ändå.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0