Loppis!

Hej hopp!
Idag har jag stått och krängt mina gamla kläder på loppisen på Trädgården!
Disa var också med och sålde sina flickiga klänningar! Hon skulle nog kunna stå och sälja i 3 veckor i streck och fortfarande ha en garderob som snart spricker :)
Så här såg det ut!
Det gick ganska bra! Tjänade 850 kr på min gamla skit.
Jag tänkte att jag ska stå nästa lördag också, måste få in lite cash alltså!
Räknade lite fel på vad som skulle va min inkomst den här månaden så nu gäller det att vara snål och ihärdig. Jag har annars lite problem med att va på loppisar för jag blir lätt medryckt och älskar allt och tycker att jag kan köpa allt jag ser för det är så billigt...
Den här gången så höll jag mig otroligt bra dock! Tror det berodde mest på Disa som var väldigt bra på att hålla mig tillbaka och påminna mig om vi var där för att FÅ IN pengar, inte spendera...
TACK DISA!
 
Jag lyckades inte få med mig allt som jag tänkt sälja den här gången så nästa gång blir det lite mer jackor och accesoarer än kläder tror jag. Det var riktigt kul ändå och försöka pracka på folk sina gamla koftor!
 
Har även lagt upp lite stuff på blocket nu på senaste tiden, grejer som jag tänker att jag kan få lite mer för!
Här är dom grejerna:
Buffalos! Älskar dom, men dom båda är liiiiite för små! Dom svarta är en liten 38 (kanske 37,5) och dom röda är stl 37.
Rejäl sminkväska från kryolan! har köpt en ny som jag använder mer nu, så nu kan jag sälja den här!
 
Japp det va det! Nu ska jag ta en kopp te och rita lite, känner mig helt överhettad i ansiktet efter att ha stått utomhus hela dagen! 
PUSS

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0