Midsommar!

Jag hade en helt FANTASTISK Midsommarafton!
Paula tog med sig mig ut till en av hennes pojkväns vänners hus ute på Dalarö, AMAZING.
 
 
Vi valde att ta bussen ut till Dalarö, det va bara det att resten av Stockholm också tänkte det... två fulla bussar åkte glatt förbi oss när vi satt och väntade på busshållplatsen, men vi gjorde det bästa av situationen och knäckte ett par rackare och sjöng med i 90-talshits från den underbara inbyggda högtalaren i Paulas mobil.
När vi kom fram var dom redan i full fart med att bygga midsommarstången, och alla som inte gjorde det lagade mat eller gjorde egna kransar! Sånt där typiskt midsommarkraffs som man inte gjort sen man var 11 alltså! ROLIGT.
tre söta flickor i krans och görmycke potatisar.
Fett gött sällis!
Awesome människor med typiskt midsommarkäk.
Sen spelade vi såklart kubb, och båda lagen  vann varsin gång, så ingen skulle bli ledsen.
:)
Syskonbrottning, tror Olle vann. 
PAULA OCH JAG. HURRA! Ja och jag gjorde den finaste kransen och vann kranstävlingen. Som vi hade. oklart vilka mer som va med i tävlingen, men jag vann. gjorde jag. Japp.
cigarrrökning.
Paula och jag tog en liten utflykt och kollade in ön som tydligen Skype har köpt! Ballt, jag ska med köpa en ö när jag blir rik.
Fin regnbåge bortikring.
Sen gick solen ner och folk blev mer och mer alkoholiserade. Jag med.
Dom flesta gick och la sig, men jag Ringo och Rasmus stannade uppe lite längre.
Vi välkomnade solen på morgonen med fina visor på gitarren, och nån gång vid 6-hugget gick jag och la mig!
Dom andra 2 stannade uppe hela natten. iaf Ringo, Rasmus däckade iofs stenhårt vid 10 på förmiddagen och Nån la honom i skuggan av en gran. 
Sen vaknade alla andra och vi grillade korv solade och käkade mackor! Jag, som vaknade vid halv 10, och Ringo började städa innan alla andra vaknade så folk blev lite glatt överaskade!
 
Sen dissade nån Midsommarstången och sen åkte vi hem! FETT BRA MIDSOMMAR.
HEJRÅ
 

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0